El lloc de l’altre a l’entramat de ser artista, docent i investigador a l’educació secundaria. Una investigació a/r/togràfica. 

    Farell Lozano, Pau (Date of defense: 2017-09-04)

    El canvi que s'està coent en el context de l'educació formal, més enllà de les múltiples aproximacions teòriques de les últimes dècades, té el seu epicentre en els espais físics on tenen lloc les pràctiques educatives. En ...

    El procés d'adquisició de la noció de VOLUM. Una recerca basada en la pràctica sobre les capacitats espacials i el pensament tridimensional, per al seu desenvolupament a l'Educació Primària 

    Pineda i Ricart, Rubèn (Date of defense: 2017-09-14)

    En aquesta tesi doctoral es dóna compte de la investigació respecte del procés d'adquisició de la noció de VOLUM, una recerca basada en la pràctica sobre les capacitats espacials i el pensament tridimensional, tenint per ...

    Las prácticas afectivas y las representaciones visuales en el proceso de aprendizaje de una clase de lengua castellana en secundaria 

    Cifuentes Gómez, Juliana (Date of defense: 2022-04-06)

    Esta tesis doctoral da cuenta de una investigación que parte de la experiencia pedagógica que se inició en el año 2013, cuando era maestra y tutora de un grupo de estudiantes de séptimo grado en el Colegio La Arboleda de ...

    Navigating the eventful space of learning: Mobilities, nomadism and other tactical maneuvers 

    Fendler, Rachel (Date of defense: 2015-11-04)

    This qualitative study draws on the results from a participatory ethnography carried out with a 6 secondary students in their last year of compulsory education, during the academic year 2012-2013. The impetus for this ...

    Perspectivas críticas, educación artística y formación permanente del profesorado. Relato de un estudio colaborativo con docentes de primaria y secundaria 

    Cardoso, Ana Maria da Silva (Date of defense: 2017-09-15)

    La tesis estudia la articulación de un marco de perspectivas critícas contemporáneas en educación y educación artistica, la formación permanente del profesorado y la realidad docente, de manera que llegue a promover entre ...