Markovic Markovic, Stefan (Date of defense: 2016-07-06)
La gestió de marca és un àmbit en evolució constant. Des dels seus orígens, les marques han evolucionat de ser percebudes només com a noms indicant qui és el fabricant d’un producte a ser conceptualitzades ...
Bagherzadeh Niri, Mehdi (Date of defense: 2016-07-07)
L'ús del coneixement extern, a través de projectes oberts i de col·laboració amb els socis externs, permet a les empreses resoldre amb eficàcia i eficiència els seus problemes d'innovació, generant així ...
Lee, Melissa Jo (Date of defense: 2017-07-28)
La col·laboració amb socis externs proporciona un mitjà per ampliar la base de coneixement d'una empresa, reduir els temps de desenvolupament del producte, augmentar la innovació i proporcionar avantatges ...
Armisen Morell, Albert (Date of defense: 2017-05-09)
La innovació oberta pretén que les organitzacions siguin més competitives mitjançant la gestió dels recursos de les entrades i sortides de la organització. Aquestes organitzacions utilitzen discussions ...
65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations (4)
00 - Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics (3)
331 - Labour. Employment. Work. Labour economics. Organization of labour. (2)
334 - Forms of organization and cooperation in the economy (2)