Analysis of the educational change of Àlber Project in dynamic interaction with Educ-arte - Educa (r) t Project from a complex approach 

    Betrián Villas, Esther (Date of defense: 2012-09-04)

    La nostra finalitat és conèixer, analitzar i avaluar el Projecte Àlber en el marc del Educ-arte – Educa (r) t com a canvi educatiu a través de la polifonia de veus de les persones implicades, i en especial, la de l'alumnat. ...

    Desarrollo profesional del maestro: la competencia reflexiva. Evaluación de un programa formativo en el contexto panameño 

    Gómez Serés, Mª Victòria (Date of defense: 2011-12-22)

    El trabajo que se presenta quiere reflejar un proceso de investigación en el ámbito del desarrollo del profesorado. Para llevar a cabo este trabajo nos hemos planteado dos objetivos; a) comprender la formación permanente ...

    Les dispositifs de professionnalisation par alternance sous contrat de travail :vers quelles transformations des pratiques pédagogiques dans l'enseignement supérieur? : L'exemple de l'apprentissage en France 

    Roure Niubó, Jorgina (Date of defense: 2011-12-19)

    Poques vegades al llarg de la història, les universitats europees s’han vist amb la necessitat de donar resposta a les demandes de la societat com en aquests últims decennis. En efecte, és un fet innegable que la universitat ...

    Eina d’avaluació de la competència de treball en equip 

    Torrelles Nadal, Cristina (Date of defense: 2011-09-16)

    En el procés de convergència i construcció de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) les competències transversals es situen en el centre del disseny dels plans d'estudi. Al costat de l'adquisició de les competències ...

    El perfil de los profesionales de prevención como gestores del cambio cultural en las organizaciones 

    Fuente Romero, Juan Francisco de la (Date of defense: 2016-01-14)

    Les lògiques dels sistemes de gestió de salut laboral a Espanya són relativament recents. No obstant això, en aquests anys els escenaris socials i laborals han canviat substancialment, sorgint noves necessitats (riscos ...

    Estudio comparativo de los modelos de evaluación de la calidad del e-learning en el Sistema de Universidad Virtual de la Universidad de Guadalajara - México y propuesta complementaria 

    Orozco Torres, Luis Mexitli (Date of defense: 2014-09-19)

    El éxito de la formación virtual hace necesario tener sistemas que garanticen la calidad de la educación que se oferta en la modalidad virtual. En esta investigación se localizan modelos que evalúan programas virtuales en ...

    La identitat digital en els centres de primària del Pallars Jussà, Sobirà i Alta Ribagorça. Un estudi de com es treballa aquesta competència 

    Vilanova Serrano, Sílvia (Date of defense: 2023-05-05)

    En la societat actual, les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) han promogut canvis significatius en la cultura, l'educació, el treball, l'oci, el comerç... Davant d'aquests canvis les competències digitals ...