Use this identifier to quote or link this thesis: http://hdl.handle.net/10803/2904

Educación física como componente socializador en la inclusión del alumnado con discapacidad motriz. Estudio de casos en la etapa de Educación Primaria, La
Ríos Hernández, Merche
mercherios@ub.edu
Puigdellívol, Ignasi
Valls Montserrat, Ramona
Universitat de Barcelona. Departament de Teoria i Història de l'Educació
2005-04-22
B.5959-2006
846896056X
Estudiants amb discapacitats físiques
Socialització
Educació Física
Inclusió
373 - Ensenyament primari i secundari
Ciències de l'Educació
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
         
DIDL MARC MARC_CCUC METS OAI_DC ORE QDC RDF

Full text files in this thesis

Files Size Format
01.TESIS_MRIOSHDEZ_PARTE_1.pdf 672.3 KB PDF
02.TESIS_MRIOSHDEZ_PARTE_2.pdf 771.1 KB PDF
03.TESIS_MRIOSHDEZ_ANEXOS_1.pdf 2.581 MB PDF
04.TESIS_MRIOSHDEZ_ANEXOS_2_OUTPUTS.pdf 1.379 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Funded