Now showing items 1-20 of 63

    Seeking a Sustainable Business Model in the Digital Environment: An Analysis of the Role of Web Analytics and Social Media in Modern Media Strategies 

    Laferrara, Valentina (Date of defense: 2024-03-01)

    Els mitjans de comunicació estan revisant les seves estratègies editorials a la recerca d'un model de negoci sostenible en l'entorn digital. Molts d'ells estan explorant models basats en l’engagement de l'audiència, és a ...

    Neuromarketing en la empresa española. Factores incentivadores y desincentivadores (2015-2023) 

    Navarro Muñoz, Pilar (Date of defense: 2023-12-18)

    Aquesta tesi doctoral pretén descobrir els factors incentivadors i desincentivadors de la utilització del neuromàrqueting, com a disciplina habitual de recerca de mercats a l'empresa espanyola en el període 2015-2023. La ...

    Extremism and Hate Speech in Arabic-Speaking Media 

    Kazkaz, Lana (Date of defense: 2023-12-20)

    Pot ser cap altre regió del món ha sigut testimoni de tantes transformacions en tant poc període de temps com l’Orient Mig i el nord d’Àfrica. Avui dia, aquesta regió és un cau de conflictes, de fet, mentre s'imprimia la ...

    The Communication Strategies of the Cultural Organisation Onassis Stegi and their Impact on Audiences’ Perceptions and Behaviour 

    Bousiouta, Chrysoula (Date of defense: 2023-12-13)

    Aquesta recerca d'estudi de cas investiga les estratègies de comunicació d'un espai cultural a Grècia, Onassis Stegi, i el seu impacte en la participació de l'audiència. La recerca es basa en un marc teòric que aborda el ...

    The political and mediatic elites on Twitter. An analysis of the accounts that the Spanish media, journalists, and members of the parliament started following 

    Israel Turim, Verónica (Date of defense: 2022-12-21)

    L'arribada d'Internet, com de tantes altres tecnologies, va comportar una renovada esperança de canvi social. Les possibilitats tècniques que ofereixen les plataformes socials digitals en termes d'accés i difusió de la ...

    The American and British Press coverage of Refoms in Saudi Arabia and the Personality of Crown Prince Mohammed Bin Salman. (The Washigton Post and The Guardian as Examples) 

    Salameh Salameh, Rasha Abdallah (Date of defense: 2022-12-22)

    Aquest estudi té com a objectiu donar llum sobre la cobertura dels mitjans occidentals de les reformes al Regne de l'Aràbia Saudita i la personalitat del príncep hereu Mohammad Bin Salman, que va provocar canvis radicals ...

    Cultural Sustainability and the SDGs in the European Union and Andorran cultural policies 

    Ferran Vila, Susanna (Date of defense: 2022-09-09)

    El rol de la cultura en el Desenvolupament Sostenible actualment continua sent subsidiari. Tot i així per primera vegada la cultura s’ha inclòs en l’agenda global de Desenvolupament Sostenible, a l’Agenda 2030 de les Nacions ...

    The use of infotainment and Twitter in television sports journalism in Spain. The cases of Estudio Estadio, El Club de la Mitjanit, Deportes Cuatro and El Chiringuito de Jugones 

    Puertas Graell, David (Date of defense: 2022-03-08)

    El periodisme esportiu televisat a Espanya viu en una situació de contrast. L’existència de programes basats en la tertúlia i l’entreteniment en espais privilegiats de la graella genera una manca de credibilitat cap al món ...

    Barcelona Ciutat Digital i Amsterdam Smart City. Estratègies i canals de comunicació i participació ciutadana: webs i Twitter 

    Surinyac Carandell, Nina (Date of defense: 2022-03-07)

    Diversos estudis confirmen que en els darrers anys les ciutats han viscut un augment constant de la població. Segons estimacions de l’estudi presentat per les Nacions Unides l’any 2014 “World Urbanitzation Prospect” (United ...

    Facebook Advertising likeability factors in Pakistan: As a way to understand the relationship between Pakistan's Culture and Advertising 

    Riaz, Sohail (Date of defense: 2022-02-23)

    Aquesta recerca intenta comprendre la relacio entre publicitat i cultura mitjancant l'estudi de la importancia de la likeability publicitaria. La singularitat de l'estudi resideix en l'originalitat de la idea de la ...

    Nuevas maneras de ver la televisión, nuevas maneras de anunciarse. El impacto de los cambios en los hábitos de consumo audiovisual en la relación de las marcas con su audiencia 

    Picola Meix, Josep Maria (Date of defense: 2021-06-29)

    En els anys 1980 es va trencar el monopoli televisiu a Espanya de TVE, amb la creació de les primeres cadenes autonòmiques; en els 1990 es va multiplicar l’oferta, amb la primera concessió de canals privats; els 2000 van ...

    La crítica televisiva en la era de la hiperconectividad: los "Bad Fans" de Breaking Bad según Emily Nussbaum 

    Vives-Fierro Planas, Clàudia (Date of defense: 2021-04-09)

    La tesi doctoral neix de la descoberta del neologisme "Bad Fans" trobat en una crítica publicada a The New Yorker escrita per Emily Nussbaum, crítica de televisió. En aquest text es qüestionen les emocions d'alguns espectadors ...

    Las marcas públicas de calidad en alimentación. Claves para conseguir marcas regionales fuertes 

    Salvat Benlloch, Marta (Date of defense: 2020-12-18)

    L’ús de les marques públiques de qualitat és una estratègia que facilita la identificació de la qualitat dels productes del sector alimentari. Ajuden a certificar una qualitat diferenciada i responen a una estratègia ...

    El Treball per projectes en els ensenyaments superiors en disseny de producte 

    Ferran Masip, Guillem (Date of defense: 2020-09-29)

    En el context de l’Educació Superior Universitària posterior al Reial Decret 1393/2007, de 29 d’octubre, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments universitaris oficials, que servirà per implementar els acords a ...

    Universal Media Measurement: Desarrollo de un nuevo modelo para la mediación universal y homogénea de los medios publicitarios 

    Sánchez Lamelas, Francisco Javier (Date of defense: 2020-09-23)

    La irrupció dels mitjans digitals ha suposat un canvi de paradigma en les estratègies de màrqueting de les empreses, que compten avui amb la possibilitat (o necessitat) de combinar diferents mitjans, plataformes i canals ...

    Neo-Distopia: una aproximació històrica i genèrica a la distopia audiovisual dels segle XXI 

    González Mercader, Roger (Date of defense: 2020-09-09)

    La present tesi pretén explorar i analitzar les pel·lícules i sèries distòpiques més destacades d'aquest inici de segle. El treball s'inicia efectuant una introducció al gènere distòpic, partint del gènere utòpic i ...

    Slow Media and Religion. The New New Journalism as an Agora for Understanding 

    Sabaté Gauxachs, Alba (Date of defense: 2020-04-24)

    Entendre’ns. Aquest és un dels reptes de la societat actual, globalitzada, digitalitzada i en continu flux de moviments. Tot complint la seva funció social, els mitjans de comunicació són l’àgora de trobada d’idees, ...

    Estrategias de comunicación y comunidades virtuales. Evaluación y análisis de sitios web de educación medioambiental en Colombia, Costa Rica y Brasil 

    Roa Trujillo, Sonia Herminia (Date of defense: 2020-01-30)

    Aquesta recerca s'emmarca dins d'un context socio-educatiu que utilitza la descripció i l'anàlisi dels fets per a la generació de coneixement i la comprensió dels fenòmens del món. El nostre objecte d'estudi són les ...

    Cultura, organització i resistència mediàtica. Elements per definir un tercer sector plural de la cultura a partir de quatre casos de la música popular catalana (2003-2018) 

    Aymerich Casas, Eloi (Date of defense: 2019-11-18)

    Aquesta tesi estudia com la cultura, davant l’amenaça de l’hegemonia industrial, mercantil, global i totalista, s’organitza per respondre amb una resistència mediàtica contrahegemònica cultural i comunicativa. L’objecte ...

    Los fundamentos estéticos y artísticos de la dirección de arte en publicidad. El proceso de consolidación de los profesionales de la dirección de arte en Colombia 

    Vélez Ochoa, Claudia Inés (Date of defense: 2019-07-18)

    La publicitat és la indústria de les idees. Fa més de 150 anys que la publicitat és la professió dels creatius, però no tots els professionals de la publicitat es dediquen a produir idees ni tots els creatius es dediquen ...