Now showing items 21-28 of 28

    Los fundamentos estéticos y artísticos de la dirección de arte en publicidad. El proceso de consolidación de los profesionales de la dirección de arte en Colombia 

    Vélez Ochoa, Claudia Inés (Date of defense: 2019-07-18)

    La publicitat és la indústria de les idees. Fa més de 150 anys que la publicitat és la professió dels creatius, però no tots els professionals de la publicitat es dediquen a produir idees ni tots els creatius es dediquen ...

    El papel de las marcas de moda en la construcción de la identidad personal 

    Iglesias Martínez, Jordi (Date of defense: 2016-02-04)

    La psicologia social i la microsociologia han estudiat des de mitjan segle XX la necessitat de l’autodefinició i de la construcció de la identitat personal. Tothom s’ha qüestionat alguna vegada “Qui sóc?”; “Com sóc?”; “Com ...

    Redes sociales y comunicación publicitaria. La metodología SETAL para la obtención de insights publicitarios 

    Duran Muñoz, Javier (Date of defense: 2016-02-02)

    L'objecte principal d'estudi d'aquesta tesi doctoral es basa en la recerca i desenvolupament d'una nova metodologia per a l'elaboració d’insights publicitaris, realitzada a partir de l'anàlisi netnogràfic de les converses ...

    Seeking a Sustainable Business Model in the Digital Environment: An Analysis of the Role of Web Analytics and Social Media in Modern Media Strategies 

    Laferrara, Valentina (Date of defense: 2024-03-01)

    Els mitjans de comunicació estan revisant les seves estratègies editorials a la recerca d'un model de negoci sostenible en l'entorn digital. Molts d'ells estan explorant models basats en l’engagement de l'audiència, és a ...

    Slow Media and Religion. The New New Journalism as an Agora for Understanding 

    Sabaté Gauxachs, Alba (Date of defense: 2020-04-24)

    Entendre’ns. Aquest és un dels reptes de la societat actual, globalitzada, digitalitzada i en continu flux de moviments. Tot complint la seva funció social, els mitjans de comunicació són l’àgora de trobada d’idees, ...

    Universal Media Measurement: Desarrollo de un nuevo modelo para la mediación universal y homogénea de los medios publicitarios 

    Sánchez Lamelas, Francisco Javier (Date of defense: 2020-09-23)

    La irrupció dels mitjans digitals ha suposat un canvi de paradigma en les estratègies de màrqueting de les empreses, que compten avui amb la possibilitat (o necessitat) de combinar diferents mitjans, plataformes i canals ...

    The Use of New Media and ICT by Social Movements in Contemporary Processes of Political Activism 

    Perelló Sobrepere, Marc (Date of defense: 2018-12-21)

    El començament del segle XXI va ser testimoni del naixement de les xarxes socials, que van portar les comunicacions personals i socials a noves fites. Aquests nous mitjans de comunicació, recolzats per unes tecnologies de ...

    Usos periodísticos de Twitter. Una comparativa entre redacciones tradicionales y digitales en Catalunya y Bélgica 

    Pérez Soler, Susana (Date of defense: 2016-03-03)

    L’ús de les xarxes socials com a eina periodística es consolida en distintes direccions i a ritmes diferents. La literatura acadèmica ha demostrat que les pràctiques actuals s’allunyen de les corrents utòpiques que van ...