Adequació del perfil del mestre davant les necessitats socioeducatives actuals: Consideracions i propostes per a la formació inicial 

    Fontanet Caparrós, Anna Isabel (Date of defense: 2017-01-29)

    Des de fa anys, la formació inicial dels mestres és objecte de discussió en l’àmbit educatiu, així com les competències que aquests han d'assolir i demostrar, les seves característiques, habilitats, actituds i coneixemen ...

    Análisi de la relació entre la passió vers la funció directiva escolar i les creences prèvies sobre aprenentatge i lideratge. Estudi en una mostra de Directius Escolars de Catalunya 

    Rodríguez García, Eva (Date of defense: 2021-05-28)

    La direcció escolar està considerada per la literatura científica el segon factor més influent en els resultats escolars, després de l’acció del professorat. La nostra recerca analitza les relacions que s’estableixen entre ...

    CAP A UNA ESCOLA JUSTA: la incorporació de la justícia restaurativa en l'àmbit escolar 

    Albertí Cortés, Mònica (Date of defense: 2016-02-09)

    Els programes de mediació s'han consolidat com un procediment efectiu per a la millora de la convivència, tot i això, en la majoria d'escoles, la concepció dels conflictes i les accions per afrontar-los encara s’ancoren ...

    Community of Inquiry (COI) and Self-Directed Learning (SDL) in Online Environments: An Exploratory, Correlational and Critical Analysis of MOOCs. Introduction to Cybersecurity MOOC Case Study 

    Ferrer Mico, Maria Teresa (Date of defense: 2016-02-05)

    L’objectiu d’aquesta recerca multi-paradigmàtica és presentar un anàlisis exploratori, correlacional y crític dels MOOC (Massive Open Online Courses) entesos com a comunitats d’aprenentatge participatius i descobrir el rol ...

    El lideratge de la innovació educativa per implementar l'AICLE als centres educatius: Estudi de casos 

    Soler Ortínez, David (Date of defense: 2017-07-18)

    Aquesta tesi explora el lideratge en la implementació de l’Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua estrangera (AICLE; en anglès Content and Language Integrated Learning, CLIL) en tres centres educatius d’ensenyament ...

    A plurilingual approach to language teaching and learning in Catalonia: Using heritage languages in the additional language classroom 

    Sugrañes Ernest, Caterina (Date of defense: 2017-06-12)

    Aquesta tesi estudia els efectes de l'adopció d'un enfocament plurilingüe de l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües en una aula de llengua addicional d’una escola pública de Barcelona amb 45 alumnes de 10 i 11 anys. ...