Now showing items 25-33 of 33

    PEDAGOGIA DEL TOPOGRAMA. Com repensar l'espai en la formació inicial dels mestres 

    Miret Ferrer, Maria Antonia (Date of defense: 2022-01-14)

    L'objectiu d'aquesta tesi rau en l'elaboració d'un nou concepte pedagògic: el topograma. A diferència del temps, l'espai no ha gaudit de la mateixa importància en educació. Mentre que el primer ha estat problematitzat i ...

    Les percepcions de l’esport en edat escolar en els alumnes entre 10 i 16 anys: Un estudi de cas múltiple a l’Escola Pia Balmes (Barcelona), Southwark Primary School i Djanogly City Academy (Nottingham) 

    Franco Sola, Marc (Date of defense: 2015-12-21)

    L’esport escolar és una activitat educativa, basada en l’aprenentatge d’un esport i que esdevé organitzada fora de l’horari lectiu d’escola. Aquesta investigació es planteja interpretar les percepcions que mostren tenir ...

    A plurilingual approach to language teaching and learning in Catalonia: Using heritage languages in the additional language classroom 

    Sugrañes Ernest, Caterina (Date of defense: 2017-06-12)

    Aquesta tesi estudia els efectes de l'adopció d'un enfocament plurilingüe de l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües en una aula de llengua addicional d’una escola pública de Barcelona amb 45 alumnes de 10 i 11 anys. ...

    Processos creatius i educació. Estudi de la contribució del Projecte Artístic Interdisciplinari a la formació inicial de mestres de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i l’Esport Blanquerna 

    Folch Dàvila, Maria Carme (Date of defense: 2022-07-12)

    L’objectiu principal d’aquesta tesi ha estat conèixer la contribució del Projecte Artístic Interdisciplinari a la formació inicial de mestres de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i l’Esport Blanquerna. ...

    The effectiveness of educational collaborative networks: The leadership of collaborative innovation 

    Díaz Gibson, Jordi (Date of defense: 2014-11-06)

    La implementació de Xarxes socioeducatives (XS) s'ha convertit en una estratègia emergent per a la millora educativa i social als països occidentals. Aquests programes pretenen fer front als principals reptes educatius des ...

    Translanguaging in the Additional Language Classroom: Pedagogically-Based Codeswitching in a Primary Education Context 

    Corcoll López, Cristina (Date of defense: 2013-03-22)

    Aquesta tesi vol donar una resposta a la necessitat vigent de trobar una manera coherent i didàcticament sòlida d’introduir les llengües maternes de l’alumnat a l’ensenyament de la llengua addicional a l’escola d’educació ...

    Una nova aproximació a la pobresa infantil. Aplicació de l'indicador europeu "reference budgets" a Catalunya per a àrees densament poblades 

    Cussó Parcerisas, Irene Maria (Date of defense: 2017-07-14)

    Aquesta investigació presenta la construcció de pressupostos de referència – “reference budgets”, els quals il·lustren cistelles de béns i serveis per assolir un nivell de vida acceptable per a diferents tipologies de ...

    Using Flipped Learning to Teach English as an Additional Language in Higher Education: A case study 

    Ruiz Laiseca, Maria Elena (Date of defense: 2022-01-25)

    Aquesta tesi investiga com la Classe Invertida (CI) pot utilitzar-se amb exit per ensenyar angles com a !lengua addicional (ALA) a la universitat. Tot i que estudis recents sobre la CI han investigat la seva eficacia pel ...

    Web searching for Translation: an Exploratory and multiple-Case-Study 

    Enríquez Raído, Vanesa (Date of defense: 2011-04-14)

    En aquest treball exploratori s'estudien les conductes de cercad'informació a la web d'un total de sis participants (quatre estudiants de traducció en el seu primer any d'estudis de postgrau i dos traductors professionals ...