Estimación de medida: el conocimiento didáctico del contenido de los maestros de primaria 

    Pizarro Contreras, Ruth Noemí (Date of defense: 2015-09-17)

    El año 2012 el currículo de matemática para la educación primaria chilena tuvo cambios sustanciales, una de estas variaciones es el ingreso de un nuevo eje curricular a la formación escolar: la medida, que trae consigo ...

    Joc, interacció i construcció de coneixements matemàtics 

    Edo i Basté, Maria Mercè (Date of defense: 2002-10-24)

    Aquest treball consisteix en la realització d'un estudi detallat d'una situació didàctica escolar creada a l'entorn de jocs de taula per a l'aprenentatge de continguts matemàtics duta a terme a un segon curs de primària. ...

    La comunicació multimodal en l'ensenyament del cicle de l'aigua 

    Márquez Bargalló, Concepció (Date of defense: 2002-05-31)

    Aquesta tesi investiga la comunicació multimodal en el context d'una aula de ciències de secundària (primer i segon d'ESO) on es treballa el cicle de l'aigua, presentat aquest com un model explicatiu de la circulació de ...

    El pensament sistèmic com una aportació des de la complexitat per avançar en l’ambientalització curricular. El cas d'una proposta educativa per a treballar els vectors ambientals a l'educació secundària. 

    Gual Oliva, Marta (Date of defense: 2015-05-14)

    Aquesta investigació se situa en el marc dels processos d’ambientalització curricular dels programes educatius entesos com processos de canvi de les representacions sobre les causes, efectes i solucions dels fenòmens i per ...