Use this identifier to quote or link this thesis: http://hdl.handle.net/10803/1310

Enseñanza de las matemáticas en la educación de personas adultas: un modelo dialógico, La
Díez Palomar, Francisco Javier
jdiezpalomar@yahoo.es
Giménez Rodríguez, Joaquim; García Wehrle, Paloma
Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i la Matemàtica
2004-06-28
B.21487-2005
8468917966
Aprenentatge dialògic
Habilitats comunicatives
Didàctica de les matemàtiques
Pedagogia activa
374 - Ensenyament extraescolar. Educació d'adults
51 - Matemàtiques
Ciències de l'Educació
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
         
DIDL MARC MARC_CCUC METS OAI_DC ORE QDC RDF

Full text files in this thesis

Files Size Format
00.PRESENTACION.pdf 365.5 KB PDF
01.PARTE_I.pdf 632.2 KB PDF
02.PARTE_II.pdf 954.6 KB PDF
03.PARTE_III.pdf 490.0 KB PDF
04.PARTE_IV.pdf 1.566 MB PDF
05.PARTE_V.pdf 212.6 KB PDF
06.BIBLIOGRAFIA.pdf 490.3 KB PDF
07.ANEXOS.pdf 1.009 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Funded