Use this identifier to quote or link this thesis: http://hdl.handle.net/10803/10398

Las empresas de Investigación, planificación y compra de medios afrontando el siglo XXI,una nueva generación de agencias de medios: una estrategia holí­stica en el posicionamiento empresarial para la integración de los servicios de comunicación publicitaria
Dí­az Colmenar, Francisco Javier
javierdiazcolmenar@hotmail.com
López Lita, Rafael
Universitat Jaume I. Departament de Ciències de la Comunicació
2010-06-30
9788469353202
Agencia de Medios
Empresa de Comunicación
Publicidad
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Comunicació Audiovisual i Publicitat
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
         
DIDL MARC MARC_CCUC METS OAI_DC ORE QDC RDF

Full text files in this thesis

Files Size Format
diaz4.pdf 10.06 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Funded