Análisis de la relación entre calidad y satisfacción en el ámbito hospitalario en función del modelo de gestión establecido

dc.contributor
Universitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting
dc.contributor.author
Civera Satorres, Manuel
dc.date.accessioned
2011-04-12T20:00:27Z
dc.date.available
2009-12-03
dc.date.issued
2008-07-23
dc.date.submitted
2009-12-03
dc.identifier.isbn
9788469290460
dc.identifier.uri
http://www.tdx.cat/TDX-1203109-085941
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/10357
dc.description.abstract
El objetivo básico de esta tesis es contrastar el modelo que determina como influyen las dimensiones de calidad sobre la satisfacción de los usuarios con un hospital. <br/>Entre los objetivos especificos figuran:<br/>- Diferenciar los Modelos por tipo de hospital y por personal médico y de enfermeria. <br/>-Determinar las variables clave que determinan la satisfacción con un hospital, tanto con el personal médico, como el de enfermeria, asi como en global, estudiando las diferencias en la formación de la satisfacción entre los usuarios de un Hospital Público, de uno Privado y de uno Público con Gestión privada.<br/>
spa
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
dc.publisher
Universitat Jaume I
dc.rights.license
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
gestió
dc.subject
hospital
dc.subject
satisfacció
dc.subject
qualitat
dc.subject.other
Màrqueting de Serveis
dc.title
Análisis de la relación entre calidad y satisfacción en el ámbito hospitalario en función del modelo de gestión establecido
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc
31
cat
dc.subject.udc
33
cat
dc.subject.udc
35
cat
dc.subject.udc
611
cat
dc.contributor.authoremail
satorres@emp.uji.es
dc.contributor.director
Miquel Peris, Salvador
dc.contributor.director
Moliner Tena, Miguel Ángel
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documents

civera.pdf

996.2Kb PDF

This item appears in the following Collection(s)