Publicidad e industria cultural: Las marcas y la representación de género

Autor/a

Cabrera García-Ochoa, Yolanda

Director/a

Cabanilles Sanchis, Antonia

Fecha de defensa

2009-09-22

ISBN

9788437077062

Depósito Legal

V-4183-2010



Departamento/Instituto

Universitat de València. Departament de Teoria dels Llenguatges

Materias

8 - Lingüística y literatura

Área de conocimiento

Facultat de Filologia

Documentos

cabrera.pdf

59.60Mb

 

Derechos

ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)