Historia, matemáticas y realidad. El caso de la medida en la formación matemática de futuros maestros

Author

Figueiras Ocaña, Lourdes

Director

Deulofeu Piquet, Jordi

Date of defense

2003-02-21

ISBN

8468833215

Legal Deposit

B-39743-2003



Department/Institute

Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals

Keywords

Concepciones y creencias; Formación de profesorado; Historia de la matemática

Subjects

30 -Social Sciences theories and methodologies. Sociography. Gender studies

Knowledge Area

Ciències Socials

Documents

lfo1de2.pdf

3.887Mb

lfo2de2.pdf

1.853Mb

lforesum1de1.pdf

22.91Kb

 

Rights

ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.

This item appears in the following Collection(s)